Trendz Podium

Op 27, 28 & 29 augustus hebben we weer een inspirerend programma klaar staan op het Trendz Podium, zo geven TopInterieurOntwerpers een interessante trendlezing over 2024 en leert Anne Hutten van INretail je meer over de aankomende trends en hoe je deze toepast. Daarnaast spreekt Janwillem Burgering van NSO Retail over hoe jij jouw brutomarge kan verhogen in je gemakswinkel, krijg je veel retail inspiratie voor jouw winkel van de voormalige Senior Sepecialist Visual van de Bijenkorf, Ronny de Vylder en leer je alles over tiktok. Meer weten over het programma op het Trendz Podium? Lees dan snel verder. 

TRENDZ PODIUM 
  • 11:45 uur ‘Trendlezing: How not to waste a good crisis!’ – Anna Hutten, INretail
  • 13:30 uur ‘No Shine No Buy’ – Ronny de Vylder, voormalig Senior Specialist Visual van de Bijenkorf
  • 15:00 uur ‘Trendlezing: How not to waste a good crisis!’ – Anna Hutten, INretail

TRENDZ PODIUM

  • 11:00 uur ‘Trendlezing 2024’ – TopInterieurOntwerpers
  • 13:30 uur ‘Trendlezing 2024’ – TopInterieurOntwerpers
  • 14:30 ‘Trendz om de brutomarge in de gemakswinkel te verhogen’ – Janwillem Burgering, NSO Retail

TRENDZ PODIUM

  • 11:30 uur ‘De kansen en do’s & dont’s van TikTok voor jou als retailer’ – Jonas Lips, DPG MEDIA & auteur ‘TikTok Academy’
  • 13:00 uur ‘De kansen en do’s & dont’s van TikTok voor jou als retailer’ – Jonas Lips, DPG MEDIA & auteur ‘TikTok Academy’
Anna Hutten-_DSC7285

Trendlezing: How Not to Waste A Good Crisis!

“Samen met onze trendexpert monitoren we de culturele en sociale ontwikkelingen in de wereld en in de interieur- en modebranche. We doen voorspellingen op basis van wat ontwerpers tekenen en koppelen deze aan de tijd waarin we leven.
Anna Hutten is brancheadviseur wonen bij INretail, de brancheorganisatie voor retailers in non-food. Ze heeft een ruime blik op de woonbranche; zowel op de achtergronden en historie, als op ontwikkelingen, woonstijlen en de nieuwste woontrends. Ze is enthousiast, creatief in denken en doen, zeer betrokken en een echte verbinder.”

WANNEER? Zondag 27 augustus 11:45 & 15:00 UUR
WIE? Anna Hutten, INretail

No Shine No Buy

“No Shine No Buy, Geen Glans Geen Aankoop: Een Adrenaline-Gedreven Reis door de Levendige Straten van Seoul,” Ronny zal drie essentiële elementen verkennen die de charme van de stad belichten: mode-retail, schoonheid en eten & drinken. Ga met mij mee op deze betoverende verkenning terwijl we ons onderdompelen in de boeiende retail, schoonheid en culinaire scènes van Seoul. Ontdek waarom ‘Geen Glans, Geen Aankoop’ perfect de essentie van deze dynamische stad weergeeft en maak je klaar om geïnspireerd te worden door de levendige presentatie die het te bieden heeft en ontdek wat je hieruit kunt halen voor jouw winkel.”

WANNEER? Zondag 27 augustus 13:30 UUR
WIE? Ronny De Vylder (voormalig Senior Specialist Visual van De Bijenkorf)
foto Ronny De Vylder

Trendlezing door TopInterieurontwerpers

Onder het motto “samenwerken = versterken” zijn we een samenwerking aangegaan met TopInterieurOntwerpers. Zij ontwerpen en realiseren totaal projecten op het gebied van retail, kantoren en recreatie. Dit jaar geven zij de trendlezing en ontwerpen ze het trendplein. Ontdek tijdens hun inspirerende trendlezing de aankomende trends en inspireer jouw klant.

Wanneer? Maandag 28 augustus 2023 11:00 & 13:30 uur
Wie? Topinterieurontwerpers

Trendz om de brutomarge in de gemakswinkel te verhogen

De traditionele tabaksdetailhandel zit midden in een transitie fase.
De branche omschrijft deze transitie als volgt: Van Tabak naar Gemak.
In mijn presentatie ga ik in op de vele aspecten die met deze transitie te maken
hebben.
Welke assortimentsgroepen hebben veel toegevoegde waarde?
Hoe moet je dit in de tijd plannen? Heb je iets aan postale en bancaire diensten in
een gemakswinkel? Dit en nog veel meer vragen wil ik tijdens de presentatie
beantwoorden

Wanneer? Maandag 28 AUGUSTUS 14:30 uur
Wie? jANWILLEM bURGERING, nso reTAIL
JW1
Jonas Lips

De kansen en do’s & dont’s van TikTok voor jou als retailer

“Niemand kan er meer omheen: TikTok verovert in een ongekend tempo de
smartphones van zowel jongeren als volwassenen. Dit snelst groeiende
socialemediaplatform biedt talloze kansen voor retailers, creatieve
ondernemers en content creators. In deze presentatie zullen we in het kort
TikTok bespreken, voorbeelden tonen van succesvolle retailers zowel
nationaal als internationaal, en enkele eenvoudige videotips geven om
direct aan de slag te gaan. Het mooie is dat TikTok helemaal niet veel tijd
hoeft te kosten.”

WANNEER? Dinsdag 29 augustus 11:30 & 13:00 UUR
WIE? Jonas Lips, DPG MEDIA & auteur ‘TikTok Academy’

Heb jij specifieke wensen, tips of een goede suggestie voor een leuke sessie? Laat het ons weten via: info-trendzvakbeurzen@easyfairs.com.

Scroll naar top